Upišite se u bazu

Poziv na 2. dane otvorenih vrata u HUBBAZIA-i – besplatno poslovno savjetovanje za obrte i tvrtke

Grad Opatija ovim putem poziva zainteresirane predstavnike srednje velikih i malih poduzeća (uključena su i mikropoduzeća) na besplatno poslovno savjetovanje – 2. Dani otvorenih vrata – koje se provodi u sklopu projekta HUBBAZIA – poduzetničkog inkubatora Grada Opatije, a u suradnji sa Visokom poslovnom školom PAR iz Rijeke.

Cilj projekta je poticanje razvoja poduzetništva i gospodarstva na području grada Opatije i Primorsko-goranske županije, a provođenjem programskih ciklusa u sklopu projekta jačati će se postojeća te poticati stvaranje novih poduzeća, nove inovativne ponude i usluge.

Projekt je sufinancirala Europska Unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Projektna aktivnost – poslovno savjetovanje – će se održavati u novouređenom i moderno opremljenom prostoru Vile Antonio u centru Opatije (adresa: Nazorova 2).

Dovoljno je da svi zainteresirani najave i dogovore svoj dolazak na:

E-mail:  [email protected]
Ili Telefon: +385 99 526 92 94

Savjetovanje je besplatno za sve zainteresirane, nije potrebna prijavna dokumentacija, a odvijati će se temeljem slijedećeg rasporeda:

Raspored:

23.05.  10:00 – 18:00
24.05.  10:00 – 18:00
25.05.  10:00 – 18:00
26.05.  10:00 – 18:00
27.05.  10:00 – 18:00
30.05.  10:00 – 18:00

//VIŠE O PROJEKTU

Naziv projekta: Uspostava poduzetničkog inkubatora Grada Opatije – HUBBAZIA
KK.03.1.2.20.0002

Cilj projekta: Omogućavanje povoljnog okruženja za razvoj poduzetništva, te pozicioniranje Opatije kao grada inovacija, kreativnosti i novih projekata.

Opis projekta

Grad Opatija će provedbom ovog projekta uspostaviti start-up inkubator usmjeren na kreativna rješenja u turizmu – HUBBAZIA. Glavne ciljne skupine su fizičke osobe s namjerom osnivanja poduzeća, novoosnovana poduzeća i postojeća poduzeća dok su krajnji korisnici infrastrukture organizacije i poduzeća koje će pružati usluge u sklopu inkubatora, lokalno stanovništvo te mladi naraštaji studenata koji će putem inkubatora imati pristup prvim koracima pokretanja vlastitog poslovanja.

Glavne aktivnosti

Projektom će se urediti i opremiti prostor Vile Antonio, a tijekom provedbe projekta uspostavit će se i provoditi programski ciklusi za poduzetnike/poduzetnice usmjereni na njihovo jačanje te poticanje stvaranja novih poduzeća.

Ukupna vrijednost projekta: 2.543.985,25 kuna
Ukupno prihvatljivi troškovi projekta: 2.242.385,25 kuna
Iznos bespovratnih sredstava: 1.874.634,07 kuna

Projekt je sufinancirala Europska Unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj.

Dodatne informacije možete saznati na web stranici hubbazia.opatija.hr, facebooku te poslati upit mailom na [email protected].

Kontakt:

Voditelj: Tomislav Lesinger
E-mail:  [email protected]
Web: hubbazia.opatija.hr
Telefon: +385 99 526 92 94
Adresa: Vila Antonio, Vladimira Nazora 2, 51410 Opatija, Hrvatska

Partneri Udruženja obrtnika Opatija

Povezane novosti

Novi Sad is a lively city in northern Serbia known for its cultural scene and relaxed vibe. It has a historic fortress called Petrovaradin Fortress, which offers great views. It's located near the Danube River and close to Fruška Gora National Park. Novi Sad is a city with a mix of culture, history, and natural beauty.
Dugo planirano, a već jednom i otkazano putovanje u Novi Sad namjeravamo konačno  ostvariti. Pozivamo vas da odvojite za sebe tri dana i provedete ih na prekrasnom putovanju u društvu svojih kolega obrtnika. Namjera nam je u Novom Sadu organizirati susret sa predstavnicima Privredne komore, te izmijeniti iskustva. Putovanje bi trajalo tri dana od petka […]
OBRTNIČKE MINUTE SVAKE SRIJEDE U 12.20h, POSLUŠAJTE DANAŠNJU EMISIJU!
Predsjednik Obrtničke komore PGŽ i podpredsjednik Hrvatske obrtničke komore dr.sc. Emil Priskić najavio je jesenske aktivnosti: – 3. STRUKON-a, strukovne konferencije Obrtničke komore PGŽ, u partnerstvu sa Općinom Punat i Udruženjem obrtnika otoka Krka, radnog naziva „Dan poduzetništva u Puntu“, listopad 2024.godine – 36. Kongres ugostitelja Hrvatske obrtničke komore koji će se održati u terminu […]